Super Bowl Thread

And New Toy

So who are you picking to win?

(h/t for new toy to the lovely Amanda)

11 thoughts on “Super Bowl Thread

  1. Kevin Hayden says:

    If I have to pick a winner via music, it would have to come from the score of this movie title.
    http://www.moviemusic.com/soundtrack/returntopeytonplace

  2. Scout Prime says:

    kevin…OK that took me a minute…Duh me.
    🙂

  3. mmmm ... sultry says:

    This will be my first Bowl while I’m living in London … I don’t miss the game, but I do miss the ads …

  4. virgotex says:

    hmmm…so there’s a sporting event of some type today?
    I could give a rat’s ass, seriously. I spent the day tramping around the hill country taking pictures of birds and cactus.
    Ya’ll have a good time tho.
    (ps.-= I LOVE Dust Bowl Blues! En-GINE trouble…

  5. New Toy: Lene Lovich

  6. pansypoo says:

    pansypoo isn’t even gonna try. sigh. gotta upgrade.
    but then i have too much music to deal with as it is and so much i want…

  7. I’m glad the Bears lost, because they beat the Saints. And Peyton Manning, who is from New Orleans, helped the Colts win. Yay!

  8. Scout Prime says:

    I’m with ya Grandmère Mimi. Of course being a cheesehead means ya never cheer for da bears

  9. BuggyQ says:

    Yay for the Colts, yay for scout’s new toy, and yay that Abba’s on there!

  10. Jude says:

    Oh my god!
    The Happy Schnapps Combo!
    Scout, this is why you kick ass.
    Well, one of the reasons, anyway.

  11. Scout Prime says:

    Jude…we cheeseheads do have exquisite taste in music heh?

Comments are closed.

%d bloggers like this: